Дикс, Т. (2025). Етични предизвикателства и управление на иновациите: изкуственият интелект като двигател на Индустрия 4.0. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 7 – 11. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/KUQT8494.
Лорх, Зр. (2025). Най-добри практики и източници на грешки: какво разкрива документацията на проекти за успеха на инфраструктурните проекти. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 12 – 16. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/WXYB8270.
Методиев, Ст. (2025). Ролята на лидера за мотивиране на персонала. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 17 – 24. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/SHLN4623.
Ланц, Л. (2025). Ролята на медийното образование за изпълнителни директори и представители по време на криза. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 25 – 33. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/CUJW3557.
Шолц, Д. (2025). Промени в управленската комуникация. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 34 – 39. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/UIOY5569.
Шилинг, Д. (2025). Валидност на самооценките като инструмент за изследване: когнитивна и психологическа перспектива. Education, Scientific Research and Innovations, vol. III, issue 2, 40 – 45. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/CEHH1517.
Байкирх, К. (2025). Гъвкавост: спасител или изтъркана употреба? Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 46 – 50. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/ODGG7106.
Шилинг, Д. (2025). Грешки при измерването във въпросниците: aнализ на грешките, специфични за формата на въпроса. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 51 – 56. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/DOJJ9668.
Ленгерих, Л. (2025). Оценяване на лидерския потенциал: влияние на невербалното поведение и реакциите на стрес при интервюта на хора с отговорни постове. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 57 – 66. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/XBDL7135.
Бауман, Я. K. (2025). Методи и подходи за измерване на удовлетвореността от работата. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 67 – 72. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/BZMB6549.
Вреде, Дж. (2025). Поколение Алфа и бъдещата работна сила: теоретична перспектива към очакванията за лидерство. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 73 – 84. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/MJRB7010.
Рисман, Д. Л. (2025). Кодексът за поведение като вид регулиране на съответствието, илюстриран от насоките на Deutsche Vermögensberatung AG. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 85 – 89. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/IGRK8604.
Бауман, Я. K. (2025). Предизвикателствата на лидерството в eрата на лидерството 4.0. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 90 – 94. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/JVAD9143.
Вайс, Н. K. (2025). Поглед към поколенията: поколението Z и неговите очаквания за лидерството. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 95 – 101. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/QQSG7610.
Рисман, Д. Л. (2025). Развитие на съвременни управленски стилове чрез дигитализация. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 102 – 105. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/EEYK4443.
Никритин, Иш. (2025). Управленският парадокс и ефектът върху училището. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 106 – 113. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/EFTO8673.
Йонсон, Я. (2025). Как привързаността контролира нивата на стрес: поглед върху изследвания на мозъка. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 114 – 118. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/GPDT7744.
Шуг, К. Л. (2025). Въведение в психология на участниците в трафика и отделно избрани теми от психологията на участниците в трафика. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 119 – 123. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/WRHC6800.
Методиев, Ст. (2025). Ролята на неправителствените организации (НПО) в България за съвременното обществено-икономическо развитие. Образование, научни изследвания и иновации, година III, книжка 2, 124 – 132. Available from: https://e-journal.unibit.bg/. DOI: https://doi.org/10.70300/KLFY1959.